مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-18حوادث

39  هزار نفر از اتباع غیرمجاز از طریق هنگ مرزی تایباد طرد شدند


 فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: 39 هزار و 132 نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد از کشور طرد شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی  فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: 39 هزار و 132 نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد از کشور طرد شدند.

سرتیپ دوم مجید شجاع در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای برخورد با حضور غیرقانونی اتباع کشورهای خارجی در خاک جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان در نقطه صفر مرزی و پلیس در داخل کشور پس از شناسایی افراد غیرمجاز با آن ها برخورد قانونی کردند.

وی افزود: مرزبانان هنگ تایباد طی 15 روز گذشته 39 هزار و 132 نفر از اتباع کشور افغانستان را که در داخل کشور حضور داشتند از طریق مرز دوغارون طرد و تحویل نماینده کشور افغانستان دادند.

شجاع خاطرنشان کرد: اتباع کشور افغانستان که در داخل کشور به صورت غیرقانونی و در استان های مختلف حضور دارند توسط پلیس شناسایی و اقدامات قانونی در این رابطه را انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری مرزبانی خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی استان اعلام کرد: هر یک از اتباع کشورهای خارجی باید از طریق دروازه های رسمی و قانونی وارد کشور شوند، در غیر این صورت با مشکلاتی در داخل کشور مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39  هزار نفر از اتباع غیرمجاز از طریق هنگ مرزی تایباد طرد شدند

39  هزار نفر از اتباع غیرمجاز از طریق هنگ مرزی تایباد طرد شدند